Elmir
Zasady
Szkoła mistrza Genialnego Żółwia
To niewielka wyspa położona na morzu Etong. Zamieszkuje ją tylko jeden mieszkaniec mianowicie Genialny Żółw. Choć jest niewielka nadaje się doskonale do szkolenia swoich umiejętności.
Będąc na małej wyspie dostrzegasz ładny jednopiętrowy, cały beżowy dom. Na jednej ze ścian dostrzegasz napis: Genialny żółw.
Jedna ze stron wyspy Jodna jest pokryta ogromnym kamienistym klifem. wspinaczka po tak stromy klif jest trudna i niebezpieczna, dlatego doskonale nadaje się do treningu
Najmilsze miejsce na całej wyspie. Sypki piasek jest doskonały do ćwiczenia biegów i skoków. Jednak nie samym treningiem żyjemy. Można tu również świetnie wypocząć po ciężkim dniu i porozmawiać z innymi uczniami Genialnego Żółwia.
To najdziwniejsza puszcza w naszym świecie.
Konugaczne zajmuje około jedną czwartą wyspy. Żyją w niej różne dziwne, a zarazem dzikie zwierzęta jak np: dzikojeż, nosodźwiedź i wiele wiele innych. Możesz zająć się polowaniem na nie. Tylko uważaj niektóre są bardzo niebezpieczne.
Najwyższe góry w okolicy morza Elong. Ich południowa ściana jest nie do zdobycia. Podobno, kiedy wejdziesz na szczyt od południowej strony góry na szczycie będzie na Ciebie czekał, starożytny bóg ludu Wasów, Vitkerr. Wielu próbowało zdobyć Rodos od tej strony, żadnemu jednak się nie udało. Może spróbujesz?
To chyba najpiękniejsze podwodne miejsce w całym Elmirze. Miliony kolorowych roślin, ryb. Legenda mówi, że kto zniszczy choćby jedną roślinę z rafy lub wyłowi rybę z tego miejsca zostanie przeklęty na wieki. Jeśli chcesz zobaczyć ten cud świata musisz posiadać umiejętność nurkowania.
Przed Tobą ogromny obszar porośnięty gęstym lasem. U jego boku znajduje się spora chatka do, której drwale niosą ścięte drzewa. Na około słyszysz dźwięk rąbania drewna. Jeden z pracowników schyla się nad ziemią i mówi:
-Na miejscu każdego ściętego drzewa trzeba posadzić nowe.
Wszędzie pełno pyłu kamiennego. Ledwo widzisz co dzieje się obok Ciebie. Rośli mężczyźni walą wielkimi młotami próbując rozłupać kamienie. Zastanawiasz się jak można oddychać w takim pyle.
Gdzie tylko nie spojrzysz widzisz rozciągające się przez kilometry ogromne pola z kukurydzą, ziemniakami, pszenicą. Rolnicy w pocie czoła zbierają swoje produkty by je potem sprzedać do miejscowego sklepu. Jedni kosza kosami, a inni zbierają to co zostało skoszone. Ciężka jest praca na roli.
Co za piękny zapach unosi się w tym miejscu. Tak to właśnie tu produkuje się słynne wino Archajów. Wchodząc do wielkiej piwniczki zauważasz ogromne beczki z winem. Jest ich co najmniej setka. Tyle litrów wina starczyłoby na wszystkie śluby w Archani.
Widzisz masę pięknych statków przycumowanych przy molo. Są tu wszystkie rodzaje statków od zwykłych łódek, przez kutry rybackie, aż po piękny Transatlantyk "Unityline". Oglądając piękne statki poczuwasz zapach wędzonych ryb.
Genialny Żółw wziął zapas drewna, kilka potrzebnych narzędzi i poszedł kawałek za swój dom. Zaczął budować małą chatkę. Po chwili koło domu mistrza stała mała, wyglądająca jak budka, chatka. Wielki mistrz napisał na jej drzwiach: "Czytelnia". - Przeniosę tutaj trochę moich książek z domu, żeby można było w ciszy poczytać.
Znajduje się już po stronie Grocji. To niewielka osada, w której żyje pięciu Namczen. Zostali oni na ziemi, gdyż wykazali się słabością podczas walki. Generał widząc to stwierdził, że nie ma po co zabierać stąd takich słabych wojowników. Pięciu wyrzutków zbudowało na wybrzeżu zatoki mały fort do bronienia się przed ludźmi.
Wyspa sporych rozmiarów, jednak nie tak duża jak Eamer. Jest to ośrodek handlowy i rolniczy całego państwa Archani. Szkoląc się u Genialnego Żółwia na pewno będziesz musiał popracować w różnych zakładach.
W przeciwieństwie do wyspy Jodna ta wyspa jest ogromna, chociaż zamieszkuje ja dość mało ludzi z powody braku odpowiedniej ilości surowców na niej. Mieszkańcy po żywność muszą płynąc na sąsiednią wyspę Emaus. Można tu spotkać ciekawych ludzi i ciekawe miejsca.
Przeciętnej wielkości morze otwarte. Na jego obszarze znajdują się jedynie trzy wyspy Jodna, Emer i najbardziej tętniąca życiem Emaus. Elong ma wyjątkowo piękne rafy Koralowe. Morze to idealnie nadaje się do nauki żeglugi oraz połowu niespotykanych ryb.
Znajduje się na granicy między państwem Archani, a regionem Grocji. Żyję w niej sporo gatunków ryb, dlatego jest centrum połowu ryb w tej części Elmir. Jej małe wybrzeże od strony Grocji zamieszkuje pięciu Namczen, którzy nie byli na tyle silnie żeby odlecieć ze swoimi ludźmi.
Szkoła mistrza Starego Kruka
Tak to gruzowisko to rejony starego miasta Bardes. Zginęły tu miliony ludzi na co dzień mieszkający i pracujących w tym pięknym mieście tętniącym życiem. Co z niego zostało? Kilka kamieni i pył unoszący się w powietrzu. Stary Kruk postanowił właśnie tu zbudować swoją szkołę. Z sentymentu do tego miejsca, albo z wygody treningu.
Bardzo obszerne jezioro. Patrząc z tej strony brzegu wydaje się ogromnym morzem. Z boku pod starym drzewem kauczukowym stoi zniszczony, drewniany pomost. W Ares pływa duży ryb, więc to idealne miejsce na połowy. Do tego na jego powierzchni znajduję się kilka małych wysepek.
Pośród gruzowisk miasta Bardes znajduję się duży jednopiętrowy budynek. Jest niski i bardzo rozciągnięty. Ściany są pomalowane na radosny granatowy kolor. Co około kilka metrów powstawiane są białe, drewniane okna.
Na uboczach miasta Bardes od niepamiętnych czasów istnieje ogromnej wielkości puszcza zwana dżunglą Pirezyjską. Można w niej znaleźć dużo zwierzyny do polowania i owoców do zebrania. Jednak strzeż się, jeżeli nie jesteś wprawionym wojownikiem. Żyją tutaj bardzo agresywne i niebezpieczne zwierzęta.
To mały obszar, na którym nie znajduję się dosłownie nic. Wkoło jest tylko sypki, złotawy piasek. Podobno wieki temu był tu park narodowy, ale kto wie może te pustynne tereny kryją jakąś tajemnice.
Nawet przed katastrofą nie była przez nikogo zamieszkana. Mieścił się tutaj park krajobrazowy "Kreńskie mchy". Większość treningów Starego Kruka odbywa się właśnie tutaj. Oczywiście nie jest to już tak piękne miejsce jak teraz, ale nadal idealnie nadaję się do treningów.
Obszar znajdujący się pod poziomem morza. Porośnięty gdzieniegdzie gęstymi lasami, a gdzie indziej chwastami. Tutaj znajdują się stare, tajemnicze wioski sprzed tysięcy lat. Do teraz nie wiadomo czy ktoś zamieszkuję te tereny, a jeśli tak to kto? Mutanci, a może jacyś ludzie, którzy cudem ocaleli?
Region Meridian
Testy
Toplisty